seger nummer tre

Vilken dag för team Melander på Eskilstunas lunchtävlingar. Två segrar, fyra andralplatser, en sistaplacering och ett galoppmisslyckande. Världens bästa Mikaela och Infrared stod för en av segrarna. Härligt att sätta proffsen på plats! Framför allt när farbror Stefan var strax bakom som tvåa i mål.. En riktigt fin häst som vi alltid har haft höga tankar om. Hoppas hans barnslighet börjar släppa nu!

Som hästskötare som jobbar man oftast inte så mycket ensam. Jag gjorde det en hel del förut, men nu har jag sedan en längre tid tillbaka haft en heltidsanställd jobbarkompis. Idag när alla var på trav var det back to basic och det var faktiskt riktigt skönt. Självklart kan det bli långtråkigt, men jag tycker om att jobba ensam. I min egna takt. Mycket skönt faktiskt.

Lägg Without Delay på minnet.


- TravBruttan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback