Delux på Åby

 Valla igår med tio (!) starthästar plus att jag red en. Vart rejält påriden två gånger. Jag var tokig efteråt! Man kan helt enkelt bara inte styra rakt ut på en annan konkurrent. Spelar ingen roll om man har en bättre häst. Jag var med i loppet precis som alla andra. 
 
Idag tar vi nya tag på Åby. Olympiamontén med bästa Delux Håleryd. Dessutom ska jag sela Kincannon Hanover åt Jenny. Spår ett bakom bilen blir läckert. Vi får väl se vart vi tar vägen därifrån. Vi tycker ju om Åby båda två. Har ju fått två lopp i kroppen i år, halvsvårt att säga vart han står. Man brukar känna sådant i värmningen.
 
Jag hade Volstead ut igår. Slutade fyra på 16,0 och var jättefin. Vi kommer nog få roligt tillsammans när han förstår vad der hela går ut på. Springer mest på halvfart nu.
 
Nu är vi i Mariestad. Hörs sen!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback