Sharpiii

 
Digital Sharpness. Förmodligen en av dom hästarna som betytt mest för mig. Tror hon har betytt mycket för alla runt omkring henne. Hon kom till oss som unghäst och har bott kvar sedan dess. Idag är hon sju år och igår la hon officiellt tävlingsskorna på hyllan. 
 
Hon gjorde fem starter som 2-åring och sedan dess har hon hållit igång. Utan en enda större skada. En märr som inte vann ihälj sig men som alltid gjorde sitt. Många minnen har man fått med den här hästen. Segrarna som tog såklart. Men kanske framför allt dom gånger jag körde henne själv i början av 2013. En fantastisk snäll, men väldigt vass häst. Det är svårt att beskriva vad hon gjort för oss tror jag. Hon har liksom alltid stått där i en box och nu gör hon inte det längre. Lite jobbigt, men så funkar det. 
Hennes första partner blir självklart Scarlet Knight. Det kunde nog vem som helst lista ut. Tack Sharpness. Tack underbara Sharpi. Du är helt jävla underbar och jag är så glad att få vara en del av dig och din karriär. Du kommer bli en fantastisk mamma ♥
 
Digital Sharpness
2006
e. Super Photo Kosmos - u. Honey Laser
Livs: 86 4-6-8
486600 kr
12,5ak
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback