Corre på Vallen

Kanondag och hästarna fick gå ut nakna idag. Allting flyter liksom bara på när det är fint väder. Det är sådana här dagar jag inser varför jag valt att jobba med hästarna på heltid. 
 
 
Tv-inspelning igår med Inken. Det kommer nog bli ett sådant där halvgulligt reportage på lördag. 
 
Idag startar min fina treårshingst på Solvalla. Digital Control vann i senaste starten på 16,3/2140a från dödens. En bra prestation i tredje starten. Gick med helstängt för första gången senast och lär göra det den här gången med. Han blev en helt annan häst. Jag tycker otroligt mycket om honom! En väldigt trevlig kille.
 
 

Kommentarer
Postat av: Marina

Roligt att du börjat blogga igen! Kommer följa 😊

2014-04-16 @ 14:54:31
URL: http://www.marinasmonte.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback