Tillbaka på Årjäng

Är det typ ute att blogga? Jag tycker det är jävligt kul i alla fall. Länge sedan jag funderade på bloggen. Men jag är sugen att skriva lite igen. Vi får väl se hur länge de håller.
 
En slitsam vecka avslutas på Årjängstravet. I måndags var det årsdebut fär min Increased Workload i Kjell P Dahlströms. Han togs det lugnt, travade rakt och fint. Däremot så sprang han och slog i vagnen. Får korrigeras till nästa gång. Kan det bli Prins Carl Philips på Färjestad? Jag skulle gissa på det i alla fall men jag har faktist ingen koll.
 
Bytt stallgången har jag gjort också. Passhästarna för dagen är:
 
Screen Height
Digital Control
Increased Workload
Disco A.E.
Volstead
Apollon du Corta
Lincoln Lawyer
Ipomema
 
Fina hästar allihop och vi kommer nog få mycket roligt tillsammans. 
 
I övrigt dåligt med uppsittningar just nu. Vunnit ett lopp i år. Det kommer nog igång snart får jag hoppas. Nu ska Marcus ut med brorsans Nothingelsematters. Hörs sen!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback