idioti på hög nivå

Och så vaknade ST till liv och beslöt att med omedelbar verkan dra tillbaka på de nya karenstiderna. Läser man Ulf Hörnbergs uttalande på ST:s hemsida så är det i mina öron bara svammel. Han menar på att dom för att citera "underskattade sprängkraften i beslutet och det beklagar jag". Ha! Dom visste ju inte ens vad dom höll på med från första början.

När jag startade bilen imorse var det fem grader ute och jag drog på full värme. Nu när jag skulle åka hem stod mätaren på 23 grader och jag fick sätta på AC:n för att inte avlida. Kontraster är en underdrift. Dagar som denna så tvekar jag inte en sekund på mitt yrkesval. Jag hoppas på att alla håller sig ute idag och att det kommer så lite folk som möjligt till Ikea för dit ska jag nu..


- TravBruttan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback