i'm sexy and i know it

Äldre människor som jobbar i travstall verkar lida av något form av fiaksyndrom. Det ska fikas på morgonen, det ska tas en snabbkopp mellan fortkörningarna, man ska eftermiddagsfika. "Ska vi ta en kopp" hit och ta en kopp dit. Kan göra mig lite smått galen ibland. Jag dricker också kaffe, men inga mängder. Framför allt inte när det är stressigt!

V75 och Olympiatravsuttagning. Skulle mer än gärna velat vara där i kanonvädret! Man får säga vad man vill om dagens vinnare, men prestationen med stort P måste ändå varit Haraldinho. Hade svåra spår sju bakom bilen, hamnade på vingel omgående, gick i tredjespår hela loppet igenom och slutar ändå trea i mål på tiden 12,4 kort distans. Helt sjukt! Den lille fjanten ser inte mycket ut för världens i stallet, men vilken skalle.

Vad i helvete höll Calle Lindblom på med i dödens med loppets minst spelade häst som till varje pris ville hålla ut..?


Harald och Cattis.

För att inte prata om trav. Den här tröjan är otroligt viktig för mig när jag tränar.

- TravBruttan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback