emma ponnytränare

En av Sveriges största travsajter, travnet.se, fick ganska nyligen ett rejält ansiktslyft. Mycket härligt med lite nymodigheter, men eftersom jag är den jag är så måste jag få klaga lite. Jag förstår mig faktiskt inte på sidan om jag ska vara helt ärlig. Man vill kunna klicka in sig snabbt, trycka på de rubriker man tycker låter mest intressant. Inte sitta och leta i hundra år! Jag hittar då i alla fall inte fler fyra rubriker när jag snabbt klicka mig in på sidan. I dagens samhälle ska saker vara enkelt och det ska gå fort, så funkar det. Nej, sidan är alldeles för rörig för mig och för enkel. Jag vill se ordentliga knappar, mer färger och mer struktur. Tycker sidan saknar personlighet helt och hållet. Håller mig till konkurenterna från och med nu..

Körde banrekord hemma idag! Med en jäkligt bra häst som kommer sätta sina spår i storloppen under kommande säsong. Shetlandsponnyn Danielle lunkade 07-tempo med mig i vagnen efter lite utrustningskorrigering. Ja juste. 2.07. Kan väl jämföras med en minut snabbare för ett varmblod? Nöjd kusk var jag i alla fall. Härligt att få känna på en riktig häst på söndagseftermiddagen! Måste ju erkänna att jag saknar ponnytiden lite. Bara att sela ut och köra vad som går!
Jag och Danielle innan dagens monsterjobb hemma på Ålsta.

För att sänka nivån på min intelligensfaktor så har jag nu precis sett klart på Big Brother. Hej jag heter Emma och jag är beroende. Ett program med bevis på att man inte är helt ute och cyklar i livet i alla fall.
- TravBruttan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback