livet i en hästbuss

Är nästan precis hemkommen från en kväll på huvudstadsbanan. Mycket starter på gång just nu och man har blivit lite av en globtrotter. På fredag ska jag till Bergsåker för en montéritt, lördag Valla, måndag Färjestad och tisdag Eskilstuna. Jag jag vet än så länge.

Livet i en hästbuss är faktiskt lite speciellt. Sedan unga barnsben så har jag rest mycket och jag älskar det! Stanna på en mack och köpa godis, läsa en bra bok eller bara lyssna på musik och slumra lite. Helt fantastiskt! Ibland är det jäkligt skönt att åka lite längre och bara kunna ta det lugnt innan man kommer fram. Jo, jag vet. Man är oftast väldigt trött på jobbet dagen efter, men herregud - det är ju tävlingarna man jobbar för!

Utility Bus vann busenkelt från dödens idag. Årsdebut från dödens på 12,8/1640 auto. Stefan behövde inte ens vika fram pisken och efter en träningsrik vinter i Frankrike så blir han farlig i år... Och jag är nöjd. Ni har väl sett vem som ska sitta i jollen bakom Island på lördag?



- TravBruttan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback