jag spyr på det här

Påskafton idag vilket har resulterat i lite firande strax utanför Stallarholmen hos min faster. En stor del av min släkt var där, och vi hade ytterst trevligt och det var mycket skratt! Dessutom fick jag jobba lite. Tog i och för sig bara en islänning, men ändå..

Vi landade där kvart över tre, perfekt till Olympiatravsuttagningen tänkte jag! Men ack så fel jag hade. Inne i vardagsrummet rullade någon onödig jävla ishockeymatch på tv:n och med min stenåldersmobil så kunde jag heller inte se några resultat. Det blev en sms-version men jag har tittat på loppen nu i efterhand, och jag säger bara Friciton! 11,1 oj oj oj...

Nu ska jag dö i soffan med min matkoma och hoppas på att jag inte spyr eller något i den stilen..


- TravBruttan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback