fel gångart på bloggen

Jahapp. Så var man ute och cyklade igen. Som vanligt. Självklart travade Island 1.10,2 i Frankrike som femma i Criterium de Vitesse. My bad! Men Team Melander har fortfarande dom två snabbaste hästarna på en svensk bana iår. Just ja, sa jag att fadern kallas för Scarlet Knight? Tänkte bara om någon missat de.

Första tävlingsfria kvällen på fem dygn och hela jag skriker halleluja. Ändå lyckas jag hålla mig borta från mitt lilla hus tills klockan var efter halv nio. Busy women? Min älskade iPhone är nu färdig efter lagning, lyckliga jag blev en ledsen när jag inte hittar försäkrningspapprena. Jag lyckas med det mesta.

Jag vet att denna blogg ska handla om trav, men nu tänker jag babbla lite galopp. En sport som egentligen inte intresserar mig någonting. Jägesro blir tomt på galopphästar inom en snar framtid och Täby galopp flyttas. Jag kommer faktiskt nästan bo granne med den nya bana som kommer byggas i Bro där jag råkar bo. Tycker faktiskt om att ha galopp- och travhästar på samma ställe. Eller jag får för mig att man förstår varandra bättre då sporterna emellan och att man kanske kan vinna lite publik på det. Men vad vet jag. Jag kan inte mycket om galopp, men det känns som en sport som håller på att dö ut?

Den här är en jävligt bra låt. Näst intill beroendeframkallande.


- TravBruttan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback