den här har jag kämpat hårt med

Jag är inte en hästskötare som är bortskämd med segrar men idag kommer nummer tre i ordningen! Det var Pros Minolta som i årsdebuten joggade hem en seger på fina 1.59,5 vilket är nytt rekord över distansen i volt. Minolta är en jävla häst! Detta insåg jag i onsdags då jag tog henne som passhäst nummer tio. I år satsar vi stort! Första målet blir Guldstoet på Åby.

Nöjda efter vinst idag på huvudstadstracken.

Men senare under dagen insåg jag att jag äntrat fel travbana idag. Det var i Göteborg det hände! Vilka kanonprestationer vi fick skåda. Vilket jidder angående Commander Crowe. Jag tycker i alla fall att han ska få en inbjudan till sista helgen i maj. Självklart. Och varför inte Friction? Han har redan bevisat att han inte är någon bluff. Frågan är om Stefan vill starta..?

- TravBruttan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback