aluminium med glittergrep

Är det något i mitt yrke som jag är mindre bra på så är det hovar och hovbeslag. Jag är faktiskt näst intill oduglig, kanske för att det inte intresserar mig jättemycket. Däremot så älskar jag vanliga skor! En tjejgrej tror jag. En liten mani som jag lider av. Jag säger lider eftersom jag kan köpa skorna och ställa dom i min walk-in-closet utan att använda dom. Bara jag får se på dom. Jag vet att det är drygt två månader kvar till Elitloppsfesten men idag hittade jag skorna med stort s. Jag lovar att använda dom!

Har lyckats fucka upp min bloggdesign totalt och mina gymnasiekunskaper verkar ha blåst bort så jag får ingen ordning på det. Jobbar dock som en toka!

- TravBruttan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback